1. このサイトではcookie (クッキー) を使用しています。サイトの利用を継続した場合、cookieの使用に同意したものとみなさせていただきます。 詳しくはこちらをご覧ください。

[支払う] メールボックスシステム

master2015hp2019-10-09に開始した「ツクールVX/VXAce」の中の討論

1. master2015hp

master2015hp ユーザー

私を助けてくれる人を雇いたい、VxAceのメールボックスシステムを作成したい、仕事の詳細については私に連絡してください。 報酬は交渉することができ、最初の見積価格は ¥6000です

I want to hire someone to help me, to create a mailbox system for VxAce, please contact me for detail of the job. The reward can be negotiated, and the first estimated price is ¥6000

2. 神無月サスケ

神無月サスケ ユーザー

At first, I recommend you to disclose detail specification of the 'Mailbox System',
    otherwise we cannot estimate neither the work amount nor reward.
    Please tell us more about what you want to do.

[Japanese Translation]
    メールボックスシステムとのことですが、より詳しい内容を教えてくれませんか。
    そうしないと、それが出来る作業かどうかもわからないし、見積もりも出来ません。
    何がやりたいのか……それをもう少し詳しく教えていただけませんか。

master2015hp がいいね!しました
  3. master2015hp

master2015hp ユーザー

Hi Sasuke.
    Sorry, but actually the work had been cancelled. It was because that i had posted the work for awhile but no one replied to me. After waited for a week or so, reluctantly i had come up with another approach =|
    Do you interest with such request? If so, i will contact you with my next task

神無月サスケ がいいね!しました

このページを共有